Strona główna » Reklamacje
Breloczki Kubki Lusterko Podkładki Poduszki Śliniaki Zegarki Fartuszki Poduszki Ręczniki Szaliki Woreczki
zaufany sprzedawca
Ankieta
Klikamy w koszyku? W trakcie zakupów w sklepach online bardziej lubię...
  • jak w koszyku zakupy podzielone są na etapy
  • w koszyku wszystko mam na jednej stronie

Napisz w aplikacji
haft, komputerowy, gadżety, reklamowe, nadruki, odzież, firmowa, reklamowa haft, komputerowy, gadżety, reklamowe, nadruki, odzież, firmowa, reklamowa haft, komputerowy, gadżety, reklamowe, nadruki, odzież, firmowa, reklamowa
Kontakt
  • Haftonline.pl
    ul. Wandy 13 lok.15
    44-217 Rybnik
    NIP: 635-118-99-48
  • E-mail:biuro@haftonline.pl
  • Telefon 884 995 091
  • Gadu Gadu45015193
  • Kontakt z Haftonline.pltelefoniczny :
    pn-pt 10:00-17:00
    sob 10:00-13:00

    osobisty:
    Po wcześniejszym umówieniu spotkania.
  • Tadeusz Ruszkiewicz Haftonline.pl
Płatności
Przelewy24
U nas zapłacisz kartą
Oferteo Opinie
Haftonline.pl

Reklamacje


Zgodnie z regulaminem sklepu Haftonline.pl §10


§10 Postępowanie reklamacyjne

1.    Dla prawidłowego złożenia reklamacji Klient powinien podać swoje dane takie jak:  imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, w miarę możliwości numer zamówienia wraz ze wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji (opis na czym ona polega) ewentualnie jakich cech Towar zamawiany nie posiada, a według zapewnień Sprzedawcy lub według sposobu przedstawienia go Klientowi miał posiadać.

2.    Jeżeli Klientem jest Konsument, może zażądać wymiany Towaru na taki, który jest wolny od wad zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę, usunięcia wady albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

3.    Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa wyżej , uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku (np. pamięci USB lub płycie CD/DVD, odpowiadając na reklamację.)"

4.    W przypadku nierozpatrzenia zgłoszenia w zakreślonym terminie, należy uznać je za uwzględnione przez Sprzedawcę. Roszczenie dotyczące odstąpienia od umowy, w przypadku jego nierozpatrzenia w terminie, nie jest równoznaczne z uznaniem złożonej reklamacji


Opis procedury reklamacyjnej:
 
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@haftonline.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Klient po zalogowaniu na swoje konto może poinformować o reklamacji w specjalnie utworzonej zakładce konta. Jeśli zakup był wykonany bez zakładania konta jako jednorazowy, prosimy o poinformowanie nas poprzez e-mail (podając dane poprawnej złożonej reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do kupującego składającego reklamację o ich uzupełnienie.

Sprzedający [czyli my :) ] rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź w toku reklamacyjnym konta kupującego (w zakładce reklamacje).


W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail bo większość spraw najszybciej można rozwiązać bezpośrednio, tel 884 995 091 lub przez kontakt (kliknij)

W razie przesłania reklamacji tradycyjną pocztą lub w razie innym przyzczyn można przesłać druk reklamacyjny do pobrania  ww PDF (kliknij i pobierz) ....
 
 
Przejdź do strony głównej
Szczególnie polecamy z naszej oferty
Przed zamówieniem, warto wiedzieć...
Haftonline w sieci
haft, komputerowy, gadżety, reklamowe, nadruki, odzież, firmowa, reklamowa haft, komputerowy, gadżety, reklamowe, nadruki, odzież, firmowa, reklamowa haft, komputerowy, gadżety, reklamowe, nadruki, odzież, firmowa, reklamowa haft, komputerowy, gadżety, reklamowe, nadruki, odzież, firmowa, reklamowa haft, komputerowy, gadżety, reklamowe, nadruki, odzież, firmowa, reklamowa
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Opinie o produktach
Recenzje
W przedszkolu mojej córki jest wymóg, że każda rzecz dziecka musi być podpisana. Jestem bardzo zadowolona, produkty są doskonałej jakości, służą już córci…
Ocena produktu 5/5
Newsletter

Jeśli chcesz wiedzieć o promocjach, nowych towarach lub chcesz otrzymywać bony rabatowe to koniecznie podaj nam swój adres e-mail.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail