• szukaj w haftonline.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja
  • Koszyk sklepu Haftonline.pl
wyszukiwanie zaawansowane
    kontakt e-mail hafciarnia, na zamówienie, z haftem, z nadrukiem,    
Strona główna » Reklamacje - wytyczne reklamacji
Asortyment
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Napisz w aplikacji
haft komputerowy, gadżety reklamowe, odzież firmowaodzież z nadrukiem, poduszki i kubki ze zdjęciem
Płatności
Wyszywane LOGO, Znakowanie, Produkty z haftem, z nadrukiem.
Wyszywane LOGO, Znakowanie, Produkty z haftem, z nadrukiem.
Ankieta

Co rozumiesz przez szybki kontakt?

  • SMS

  • Telefon

  • WhatsApp

  • E-mail

  • Telegram

  • Gadu-Gadu

  • Skype

  • Messenger FB

  • Formularz


Oferteo Opinie
Haftonline.pl
Haftonline w sieci
strona haftonline.pl na facebooku kanał filmowy na youtubejak dojechać do haftonline.pl? Zobacz w google mapsTwitter social mediaInstagram zobacz profil Haftonline.plpinterest social_mediaGoogle Moja Firmapinterest social_media
Kontakt
  • Haftonline.pl
    ul. Wandy 13 lok.15
    44-217 Rybnik
    NIP: 635-118-99-48
  • Telefon 884 995 091
  • Kontakt z Haftonline.pltelefoniczny :
    pn-pt 10:00-17:00
    sob 10:00-13:00

    osobisty:
    Po wcześniejszym umówieniu spotkania.
  • Tadeusz Ruszkiewicz Haftonline.pl

Reklamacje - wytyczne reklamacji


Zgodnie z regulaminem sklepu Haftonline.pl §10


§10 Postępowanie reklamacyjne

1.    Dla prawidłowego złożenia reklamacji Klient powinien podać swoje dane takie jak:  imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, w miarę możliwości numer zamówienia wraz ze wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji (opis na czym ona polega) ewentualnie jakich cech Towar zamawiany nie posiada, a według zapewnień Sprzedawcy lub według sposobu przedstawienia go Klientowi miał posiadać.

2.    Jeżeli Klientem jest Konsument, może zażądać wymiany Towaru na taki, który jest wolny od wad zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę, usunięcia wady albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

3.    Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa wyżej , uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku (np. pamięci USB lub płycie CD/DVD, odpowiadając na reklamację.)"

4.    W przypadku nierozpatrzenia zgłoszenia w zakreślonym terminie, należy uznać je za uwzględnione przez Sprzedawcę. Roszczenie dotyczące odstąpienia od umowy, w przypadku jego nierozpatrzenia w terminie, nie jest równoznaczne z uznaniem złożonej reklamacji


Opis procedury reklamacyjnej:
 
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@haftonline.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Klient po zalogowaniu na swoje konto może poinformować o reklamacji w specjalnie utworzonej zakładce konta. Jeśli zakup był wykonany bez zakładania konta jako jednorazowy, prosimy o poinformowanie nas poprzez e-mail (podając dane poprawnej złożonej reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do kupującego składającego reklamację o ich uzupełnienie.

Sprzedający [czyli my :) ] rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź w toku reklamacyjnym konta kupującego (w zakładce reklamacje).


W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail bo większość spraw najszybciej można rozwiązać bezpośrednio, tel 884 995 091 lub przez kontakt (kliknij)

W razie przesłania reklamacji tradycyjną pocztą lub w razie innym przyzczyn można przesłać druk reklamacyjny do pobrania  ww PDF (kliknij i pobierz) ....
 
 
Przejdź do strony głównej
Przed zamówieniem, warto wiedzieć...
Opinie o produktach
Recenzje
Najlepsze koszulki jakie miałem i przepiękny duży haft. Wszystko wg moich wytycznych, przeploty kolorów, normalnie super. Polecam z ręką na sercu. Mogę…
Ocena produktu 5/5
Newsletter
Wpisz się z naszego newslettera. (Bony rabatowe, nowości itp.)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail