» Regulamin
Ręczniki z haftemZegarki z nadrukiemArtykuły przedszkolnePrzypinkiSzatkiKamizelki odblaskowePoduszki ozdobneKocyki z haftemKartki ozdobneSmycz reklamowaBiżuteria z nadrukiemKufle z nadrukiem

Hity sklepowe

Breloczek klubu piłkarskiego, sportowego, bokserskiego, pływalni, miłość do sportu

Breloczek do kluczy Twoim z nadrukiem - KOSZULKA

18,00 zł brutto18,00 zł netto
Brelok Metalowy koszulka z logiem Parametry breloczka: Długość ~8,5 cm Sugerowane pole nadruku - 42 x 32 mm Wykonamy wszystkie nadruki odnośnie zdjęć, dedykacji i grafik za wyjątkiem zastrzeżonych. Znakiem towarowym może być w szczególności wyraz,…

Kontakt

Nasze hity

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO HAFTONLINE.PL

I. Postanowienia ogólne
1. SKLEP internetowy zarządzany jest przez przedsiębiorcę, który zarejestrowany jest pod numerem NIP: 635 118 99 48, zarejestrowanym w Urzędzie Miasta Rybnik, jako Tadeusz Ruszkiewicz Haftonline.pl, pod adresem: Wandy 13 lok. 15.
Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców CEIDG REGON 240763887 i posiada wykupiony adres internetowy : haftonline.pl, pod którym prowadzi sprzedaż produktów personalizowanych z nadrukiem lub haftem komputerowym. (zwanym dalej SKLEP) Firma prowadzi za pośrednictwem sklepu sprzedaż.

2. Kontakt ze SKLEPEM jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@haftonline.pl
lub pod nr tel.: 884-995-091

3. Regulamin z dnia 60-08-2016 r. określa prawa i obowiązki Klientów czyli nabywców produktów, jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu gospodarczego zarządzającego i prowadzącego SKLEP.

4. SKLEP http://haftonline.pl oferuje sprzedaż produktów personalizowanych od tekstyliów po odzież. Produktów na specjalne życzenie klienta, pod jego osobiste życzenie w tym tekst, grafikę, logo itp. Produkty są ozdobione poprzez haft lub nadruk.

5. Regulamin SKLEPU haftonline.pl jest dostępny w polskiej wersji językowej.

6. Klienci SKLEPU zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych. W chwili zamawiania wykonania ich są uprawnieni do ich wykorzystywania.

7. SKLEP haftonline.pl zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania wszystkich danych osobowych klientów, w tym także adresy e-mail, wyłącznie na potrzeby SKLEPU oraz celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. SKLEP posiada stworzoną Politykę Prywatności, która udostępniana jest (i którą należy zaakceptować) w procesie składania zamówienia oraz przesyłana w wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia.

II. Definicje
Użyte w Regulaminie SKLEPU pojęcia:
1. SKLEP - witryna, strona internetowa oferująca sprzedaż na odległość, oraz jego działy (Newsletter, Program partnerski, Sprzedaż, Reklamacje, Download) działający pod adresem http://haftonline.pl prowadzący sprzedaż produktów z osobistym żądaniem wykonania personalizowanej grafiki (w tym także tekstu) w formie nadruku lub haftu komputerowego. Jako trwały element danego produktu.

2. Właściciel SKLEPU
Tadeusz Ruszkiewicz Haftonline.pl,  ul. Wandy 13 lok.15, 44-217 Rybnik NIP 6351189948, REGON 240763887

3. Klient – każdy podmiot (osoba fizyczna lub firma) dokonująca zakupu (rejestracji lub podająca dane w innej formie) w SKLEPIE zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.

4.Konto Klienta
usługa strony np. Newsletter, program partnerski lub pola zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji (sprzedaż, rejestracja, reklamacja, zamówienia) oraz instrumenty służące do logowania, pobierania ze strony lub realizacji składanych przez Klienta zamówień.

5. Konsument osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6.Przedsiębiorca osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.

7.Dni robocze: dni tygodnia (od poniedziałku do piątku), po za dniami ustawowo wolnymi od pracy (np. święta).

8. Regulamin. Niniejszy dokument, który określa w szerokim spektrum warunki i zasady korzystania ze SKLEPU oraz nabywania (w rozumieniu zamawiania lub kupowania) w nim produktów.

III. Warunki korzystania ze SKLEPU z pomocą technicznych rozwiązań:
1. Klient powinien posiadać odpowiednio:
· urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
· Internet
· adres poczty elektronicznej e-mail

2. SKLEP zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi.
Pliki cookies nie przechowują danych personalnych, używane są w sposób anonimowy głównie statystyczny i wykresowy w celu dostosowywania strony i lepszego funkcjonowania jej oraz ocenienia realnego zainteresowania produktami (tzw. statystyki) i serwisem haftonline.pl

Pliki Cookies jako pliki tekstowe, zapisywane w katalogu utworzonym przez przeglądarkę, służą do szybszej wymiany informacji dla przeglądarki, dla SKLEPU także ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji (np. wiadomo skąd klient do nas przyszedł i jakich słów wyszukiwał) każdego Użytkownika SKLEPU. Klient sam decyduje o włączonym stosowaniu plików cookies w przeglądarce dla każdej witryny internetowej lub SKLEPU. Przeglądarki internetowe, domyślnie mają włączoną możliwość zapisywania plików, operator przeglądarki (internetowicz) w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.

3.SKLEP nasz informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalność SKLEPU, okrojenie wyświetlania np. oferty lub całości strony lub inne problemy ze częścią strony przez np. płatności on-line dostępne w SKLEPIE.

4. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej na stronie http://haftonline.pl i jest to integralna część regulaminu SKLEPU

IV. Zakładanie konta i Logowanie
1. Klient w celu rejestracji dokonuje podaje kilka danych w tym adres e-mail oraz hasło, za pomocą formularza.

2. Hasło (stanowiące własność klienta) podawane przy rejestracji i logowaniu do SKLEPU może składać się z liter, cyfr oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić (restartować) na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.

3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.

4. Rejestracja (posiadanie konta) nie jest warunkiem złożenia zamówienia w SKLEPIE.

5. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.

6. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta klienta w SKLEPIE internetowym osobom trzecim.

7. Zarejestrowany Klient ma możliwość:
· dostępu do statusu oraz historii zamówień;
· otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych;
· informacji o możliwości udziału w promocjach i konkursach;
· zamówienia Produktu,
· zmiany swoich danych;
· zmiany swojego hasła;
· sprawdzenia swoje zamówienia;

8. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej, aktywujący konto.

9. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.

10. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody właściciela Firmy i SKLEPU.

V. Realizacja zamówień
1. SKLEP jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia
o każdej porze. Podczas prac konserwujących lub podczas awarii możliwa jest infolinia: 884 995 091.

2. SKLEP Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną
wiadomość e-mail, którą wysyła Kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce, sposób i koszt
dostawy.

3. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Kupującego, Kupujący powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym SKLEP Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych  rozbieżności, także możliwa korekcja telefoniczna: 884 995 091. SKLEP bez zbędnej zwłoki prześle Kupującemu skorygowaną treść proponowanej umowy.

4. SKLEP Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając Kupującemu kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.

5. Do sprzedawanego towaru podawana jest formacja o gwarancji.

6. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

7.Klient składa zamówienie w następujący sposób:
· wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
· podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy;
· wybór formy dostawy i płatności;
· zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „kupuję i płacę”;
· wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta;
· zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub potwierdzone telefonicznie.

8. Zamówienia można składać również z pominięciem rejestracji na stronie internetowej SKLEPU poprzez:
· Podanie poprawnych danych do realizacji zamówienia.

9. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.

10. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
· dane SKLEPU w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu;
· opis produktu;
· jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów;
· cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy (m.in. płatności i dostawy);
· formę dostawy – w tym termin, w którym nastąpi dostawa i jeżeli są jakiekolwiek ograniczenia dot. dostawy np. ciężaru bądź lokalizacji;
· sposób płatności;
· informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni;
· informację o prawie do rękojmi;
· w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

VI. Forma płatności
1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:
· przelewu bankowego;
· płatność gotówką za pobraniem;
2. Użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe dane do rachunku.

VII. Ceny
1. Ceny podane przy produktach na stronie WWW SKLEPU podawane są w złotych zawierają podatki (cena brutto) i opłaty.
Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.

2. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą SKLEP i Klienta jest cena produktu podana na stronie SKLEPU przed
złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.

3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Kupuje i place” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

VIII. Dostawa
1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie SKLEPU, są to:
· kurier; (wpłata na konto lub pobranie)
· Pocztą; (wpłata na konto lub pobranie)
· Paczkomat (wpłata na konto)

2. Standardowy termin otrzymania przez Klienta przesyłki od momentu wysyłki wynosi 2-5 dni roboczych.
Zgodnie z art. 5431 § 1
Kodeksu cywilnego termin ten nie może przekraczać 30 dni od daty złożenia zamówienia chyba, że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany kupujący może odstąpić od umowy.

3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
4. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez SKLEP.

5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzenia towaru i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji (jednak u niektórych przewoźników jest wymagany) bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.

6. Towary dostarczane są na terenie Polski.

IX. Prawo odstąpienia od umowy
Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze SKLEPU jako Konsumenci.

1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres firmy:
Tadeusz Ruszkiewicz Haftonline.pl
ul. Wandy 13 lok.15
44-217 Rybnik
lub na adres e-mail: biuro@haftonline.pl .

2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega z
zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres firmowy:
Tadeusz Ruszkiewicz Haftonline.pl
ul. Wandy 13 lok.15
44-217 Rybnik

3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

5. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, chyba, że SKLEP zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.

6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

7. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, SKLEP dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. SKLEP wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
Sprzedawca może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

8. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie SKLEPU oraz wysyłana jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
· świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
· świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
· świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
· świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
· świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

X. Prawo Konsumenta do rękojmi
1. Produkty oferowane w sklepie haftonline.pl objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność
towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.

2. Sprzedawca informuje, że w przypadku produktów objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Udzielona Gwarancja
na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta
z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego).

3. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

4. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
· listownie na adres:
Tadeusz Ruszkiewicz Haftonline.pl
ul. Wandy 13 lok.15
44-217 Rybnik
lub na adres e-mail: biuro@haftonline.pl,
· telefonicznie, nr tel.: 884-995-091,

5. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
6. SKLEP ma obowiązek ustosunkować się do żądań postawionych w reklamacji przez Klienta niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.

7. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za przyjętą na korzyść Klienta.

8. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
9. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.

10. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

11. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

12. Sprzedawca zobowiązuje się wykonać reklamację w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Czas wykonania naprawy lub wymiany ustalany jest w sposób indywidualny biorąc pod uwagę rodzaj Produktu oraz wadę.

13. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedawca zwróci Konsumentowi koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez Konsumenta. Sprzedawca przekaże należną kwotę Konsumentowi na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.

14. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - Sprzedawca odeśle produkt Konsumentowi na własny koszt.

15. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad produktu - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych.

16. SKLEP wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

17. Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.

XI. Zasady przetwarzania danych osobowych kupujących
1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących - osób fizycznych określone zostały w
„Polityce prywatności”, stanowiącej Załącznik do niniejszego Regulaminu.

XII. Pozostałe
1. Regulamin jest dostępny pod adresem http://haftonline.pl/ .

2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.

3. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje obowiązujący.

4. SKLEP dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach SKLEPU oraz wysłania jego treści na adres e-mail wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.

5. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze SKLEPU przed dniem wejścia w życie zmian.

6. Jeżeli kupującym jest konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane w drodze mediacji (więcej informacji znajduję się tutaj: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/) lub za pośrednictwem ogólnoeuropejskiej platformy ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

7. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane polubownie przez Sąd Arbitrażowy lub Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Właściciela.

8. Jeżeli kupującym NIE jest konsument, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.

Przejdź do strony głównej

Zobacz nasze nowości