Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty

Zwroty

Zwrot towaru spersonalizowanego, towaru o specyficznych cechach

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

*Zgodnie z obowiązującymi przepisami możliwość odstąpienia umowy (możliwość zwrotu Produktu) nie dotyczy umów w których przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku naszych produktów nie ma możliwości zwrotu spersonalizowanych towarów.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu niespersonalizowanego:

    Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
    Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
    W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
    Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

W przypadku wszystkich zwrotów Sprzedawca ponosi koszty zwrotu Produktu (koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy). Konsument ponosi jednakże bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (koszt należytego zabezpieczenia Produktu w celu wysyłki, zawiezienie Produktu do firmy kurierskiej)

Przejdź do strony głównej
Kontakt
  • Haftonline.pl Tadeusz Ruszkiewicz
  • Haftonline.pl
    Wandy 13 lok.15
    44-217 Rybnik
    NIP: 6351189948

  • E-mail:biuro@haftonline.pl
  • Telefon884 995 091
    884 995 090
  • Godziny działania sklepuProsimy o wstępny kontakt telefoniczny
    w celu ustalenia spotkania.
    tel. 884 995 091

    Czynne
    poniedziałek - czwartek
    10.00 - 17.00

    Wyceny tylko po uprzednim przesłaniu pliku do haftu / nadruku.

  • Kod QR - Haftonline.pl Tadeusz Ruszkiewicz
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu